پاتوق جووون های مشتی ایرونی <زنده باد وطنم ایران>
پاتوق جووون های مشتی ایرونی <زنده باد وطنم ایران>

پاتوق جووون های مشتی ایرونی <زنده باد وطنم ایران>

همه چی هست <فقط زنده باد ایران>

پسران مورد تایید دخترها

اول از همه سلام ، امیدوارم تو این پست به هیچ کدوم از دوستای گلمون بر نخوره چون میخوام فقط چند تا حقیقت رو بگم ، البته نظرات متفاوته !!!

 

©       یه خصوصیت بزرگ که دخترا دارن و خیلی خیلی بهش حساسن ، داشتن حس مالکیته . اگه آقا پسرای محترم از این شاخه به اون شاخه نپرن و هر روز به یه دختر آویزون نباشن دخترا بیشتر تحویلشون میگیرن چون خانوما بسیار حساسن و دوست دارن طرفشون مال خودشون باشه نه متعلق به همه . پس اگه میخواین نه خودتون لطمه بخورین و نه دخترای گل در آن واحد با چند نفر نباشین شاید یه مدتی دور و برتون شلوغ باشه  و کلی کیف کنین که مورد توجهین ولی بعد یه چند وقت میبینین با همه هستین و با هیچکی نیستین و کسی دیگه تحویلتون نمیگیره .

©       دخترا دوست دارن طرفشون مرد باشه و پشتشون مثل کوه محکم باشه  تا بتونن روش حساب کنن در واقع پسرای باعرضه بیشتر مورد تأیید و توجه دخترا واقع میشند ، نه از این پسرای سوسول امروزی که یکی باید مراقب خودشون باشه و در ضمن همش به فکر خودشونن !

©       این پسرایی که برای خودشون فشن میزنن و مدل موهای توهّمی یا ابرو برمیدارن و هزار کار که مربوط به دختراست ، بدونن که کمتر دختر باشخصیت و باکلاس و فهمیده ای بهشون توجه میکنه و اگرم کسی بهشون توجه کنه از رده ی خودشونه !!!! معمولا دخترا ، پسرای متشخص رو خیلی بیشتر ترجیح میدن وجذبشون میشن .

©       اصولا پسرا خیلی خیلی مغرورن و کمتر احساسشون رو به زبون میارن و به قول خودشون محبتشون قلبیه !!! ولی دختر خانوما این جوری دوست ندارن و می خوان که اگه احساسی بهشون هست حتما به زبون آورده بشه و در ضمن رو این مسئله تأکید هم بشه !

©       دقت کردین که بیشتر دخترای دبیرستانی جذب پسرای دانشجو میشن ؟ چون تحصیلات خوب و حتی عالی هم برای دخترا مهمه و برای کلاس گذاشتن پیش بقیه ، نوعی افتخار براشون محسوب میشه .

©       خوش تیپ بودن و قیافه هم یکی از اصول کاره دیگه و همه در جریانش هستن .

( شایدم این مطالب به ذائقه ی بعضی ها خوش نیاد و حقیقت براشون تلخ باشه )  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد