پاتوق جووون های مشتی ایرونی <زنده باد وطنم ایران>
پاتوق جووون های مشتی ایرونی <زنده باد وطنم ایران>

پاتوق جووون های مشتی ایرونی <زنده باد وطنم ایران>

همه چی هست <فقط زنده باد ایران>

معرفی چند وبلاگ خوب

با سلام خدمت دوستان و هموطنان گلم  

دوستان به این وبلاگ که تازه ایجادش کردم هم سر بزنید www.rezamashti2.blogsky.com 

یا به این وبلاگ که خیلی وقته که ایجاد شده هم سر بزنید حتما خوشتون میاد 

www.rezamashti72.blogfa.com

نظرات 1 + ارسال نظر
تورک سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ب.ظ http://panturk4.blogfa.com

سلام اقا رضا اگه دقت کرده باشین من تو همون اول وبلاگم گفته بودم کلمانی که به کار میبرین نشانه فرهنگ خانواده تونه و کلماتی مثل بی اصلات که به کار بردین نشانه فرهنگ خونواده ت.در ضمن جد من کورش به اصطلاح کبیر که خواهر و مادر خودش رو....نیست جد من «دیاکو»بزرگه.و در مورد فتح مصر کورش به خاطر عظمتش نبود فقط به این دلیل بود که چون مصریان گربه پرست بودن کوروش روی سپراش عکس گربه حک کرد و به همین دلیل مصریان از زدن ضربه به سر و کله پارس ها دوری کردن.و همچنینی کوروش به قدر ی خونخوار بود که مصریان میدونستن که نمیتونند کاری کنند.و همچنینی همین کوروش بود که باعث به وجود امدن 13 به در بود که بر میگرده به پذیرفتن یهودیان و در 13 به در ایرانیان به قدری ضربه خوردن که کلمه هخامنش برگرفته از خاخام منشه.شما حتی به خودتون هم توهین کردین.همه جا میگین ما «پارسی» درح الی که پارس به صدای سگ در سی و دومین لهجه هند و اروپایی(همون به صطلاح زبان پارسی)گفته میشه.بازم حرفی باشه در خدمتم راستی وبلاگ منو چطور دیدی؟(از کجا پیدا کردی)

سلام دوست عزیز در رابطه با سوالت که وبلاگتون رو ازکجا پیدا کردم باید بگم گم نکردم که بخوام پیدا کنم دوما خاخا منشین که گفتید مربوط به زمان خشایار شاه است نه کوروش کبیر لطفا مطالعه کنید بعد سخن بگید در ضمن اگر خون ریز بود در قرآن کریم با اسم پادشاه عادل و صالح یاد نمی شد و دوما:خضر از اولاد سام بن نوح و پسرخالهٔ ذوالقرنین بود(منظور کوروش کبیر به تعبیر علامه طباطبایی)مطالع کنید دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد